Psychological stress

I dag ska det pluggas. Jag måste göra klart min teknik redovisning så jag slipper göra den i veckan och även träna på min engelska redovisning. Shit vad jag blir trött på alla dessa redovisningar! först har vi inga alls utan bara massvis med prov och när dom är klara ska vi börja skriva uppsatser i varje ämen och i många fall ska vi redovisa det också. Jag måste säga att  lärarna på skolan är inga höjdare på att planera. Är skoltrött som bara den. Nej fy nu är det nog parta om skolan. Snart sommar lov.

I går blev det bestämt att jag och Elle inklusive familj ska åka till stockholm i sommar, Det ska bli skönt att bara komma bort från allt... fast det kommer ju antagligen dyka upp stress då också men man får försöka att undvika det mesta som framkallar sterss under dagarna.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0