läget är såhär. såhär är läget.

Min kamera är somsagt sönder.. fortfarande. Har inte ens berättat för pappa att den är sönder. Det blir liksom aldrig av. Vet inte varför jag skriver nu heller för jag tycker det är skittråkigt att blogga för tillfället. Ledsen, men det är bara sanningen. Hungrig är jag också. Är mycket sugen på lite snö, en snowboard och grymma backar. Men också, gassande sol, en wakeboard och lite grillning på sjön. Gårdagen var sjukt händelserik asså. Mest dåliga händelser. Vill inte gå in på detaljer men kan säga att brandbil, ambulans, polisbil och sjöräddning var inblandade. Japp, allihopa! Nu ska jag äta för jag var ju hungrig kom jag på precis. Och en sak till. Vänta inte på inlägg från min del. Dom kommer när dom kommer. När jag orkar och vill. Ciao fellas!


Kommentarer
Postat av: Darling

bloggsvackor kommer och går. krya på dej...

2009-05-27 @ 08:39:49
URL: http://killmydarlings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0