jag längtar ju inte lite för mycket till sommaren!! åh, ge mig!



Alltså jag är nyfiken. vad tror ni om modet i vår och sommar i allmänhet? :) hur komemr ni se ut, vilka skor,jackor och byxor kommer ni att ha på er? vilka färger och vilka mösnter? Puss på eran blogg, den är bäst!

Svar: Jag tror mycket på samma som förra året. Avklippta levis shorts, stentvättade byxor och nytt för iår är ju också klorin blekta som jag själv har köpt ett par på Bik Bok för 200. Kap? Ja! Tillbaka till ämnet. Mycket pastellfärger blir det nog också, fransar, fjädrar och grejer. Sedan håller ju det småblommiga i sig såklart. Det passar ju alltid lika bra varje sommar oavsett modet. Satsa på stora smycken också och du pimpar vilken outfit som helst. Kul att du diggar våran blogg. Man blir alltid lika glad att höra sånt.

Nä, nu blir det té med honung och mys i soffan. Puss på alla.

Evelina.

Kommentarer
Postat av: elin.e

det ska jag också fixa, te och honug

2009-01-18 @ 19:49:14
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ooh, Ni får en att längta ännu mer till värmen och shorts! Och bilden, yammi-underbar!

2009-01-18 @ 20:21:41
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Sara

Ooh, Ni får en att längta ännu mer till värmen och shorts! Och bilden, yammi-underbar!

2009-01-18 @ 20:21:48
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att ni tar er tid att svara :) älskar era bilder!

2009-01-19 @ 16:58:11
Postat av: Anonym

Tack för att ni tar er tid att svara :) älskar era bilder!

2009-01-19 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0