why do I want U, now that I can´t have U, why did´nt I just want U babe, when I hade U babe.





Lyssna och njut

Yes, det är alltid så himla härligt att vakna fem i 8 när man börjar 8 och inse att man har nationella om 5 min. men som tur är att man heter Evelina Christensen och lyckas klä på sig och ta sig till skolan på 10 min(och nej jag bor inte 20 m från skolan...snarare 2-3km). kom faktiskt bara 5 min försent. fast fatta att jag flåsade och typ hyperventilerade av stress då. haha, aja själva provet gick la bra när jag väll lugnat ner mig lite. nu dricker jag té och småkikar lite på hide and seek. den börjar bli långtråkig såhär vid tredje gången man ser den. ska sova inom 1 h bestämde jag mig just för. GOOD LUCK!

Evelina Christensen

Kommentarer
Postat av: sara

oh gosh, helt fantastiska bilder !!

2009-02-03 @ 23:37:37
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: elin.e

vill ha en sådan mysse

2009-02-04 @ 13:04:27
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0