EVELINA DU HAR DET BRA!


Måndag går till skolan och senare på kvällen börjar teckningskursen. Tisdag svenska nationella börjar och håller på i 80 minuter sedan blir det dans i tre timmar. Onsdag en helt vanlig skoldag, kanske fika med vännerna efter skolan. Torsdag ytligare ett till nationellt prov i svenska fast det håller på i ungefär tre timmar i stället. Klockan 19:00 - 21:30 är det dans med alla högstadieskolor. Fredag LEDIG från skolan! ( Är avis på Evelina som ska på utlands semester utan mig! )   så här ser lite av min vecka ut.

Amanda.


Kommentarer
Postat av: sara

och jag har också svenska nationella på tis och tors. längtar inte så värst mycket kan man ju säga ;)

2009-02-02 @ 17:55:08
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Miriam

meeeeh jag har nationellaprov på ons..och tors!! fan.

jätte vacker bild!

2009-02-02 @ 21:06:35
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0