ibetyoulookgoodonthedancefloor.



Höst. Det förknippar jag med koftor, fik överfyllda med stearinljus & såklart alla lövens färger. Visst är det galet mysigt att komma hem och sedan när det börjar mörkna tända lite ljus och värma sig med en filt? Och såklart med kaffe & kaka också. Idag fick jag i alla fall gå hem från skolan. I kylan. I regnet. Med mitt paraflax(paraply). Trots att det är typ 4 km från skolan hem till mig och jag fick bära på skolväskan. Och jag som är förkyld dessutom. Men tortellinin väntade på mig här hemma. Tortellini med smör, det är grejer det förstår ni. Snart ska jag på möte i skolan. Ajöss,

E.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vart kommer dina galet underbara skor ifrån? :)

2008-09-30 @ 19:30:30
Postat av: Miranda

Vart kommer dina galet underbara skor ifrån? :)

2008-09-30 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0