SUPERSTAR, WHERE YOU FROM MY HOUSE I´LL GOING.



jag har just kommit hem från några dagars landslagsträning i Västerås. om nån trodde att jag hade dött liksom. men nej, nej, jag lever och mår bra till viss del. benen värker, knäna är blåa och jag kan somna vilken sekund som helst, men annars.. så är allt bra. discodans EM väntar ju i december. can't wait! och för alla er som har sett so you think you can dance, scandinavia så vet ni ju säkert vem Emma är som kom fyra i finalen. i vilket fall som helst så fick vi en lektion med hennes och vi gjorde en sjukt kul dans till Womenizer. dansen är grym! precis som henne.
nu: bubbelpool. oj,oj,oj,oj, vad härligt.
Puss.                                                                   Evelina.

Kommentarer
Postat av: Lena

snyggt somfan! pusss!

2008-10-30 @ 11:52:03
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0