hollywood ain't no place for lovers anymore.



Somna när jag pluggade fysik. Så tråkigt är det. Vakna upp med boken på magen och drabbades av en "just-woke-up" panik..om det nu finns något som heter så. Nu ska jag ut en liten sväng med jycken. Sedan fortsätta med fysik och ikväll sen kommer jag, mamma & syrran sitta framför rutan, se på film och frossa i en äppelaj som jag ska baka efter min och jyckens promenad.  Jycken ska visst också va med och kolla på Desperate Housewives. I soffan. Där han kommer somna, som han alltid gör. Han är ju för söt.

E.

Kommentarer
Postat av: scharlett

Vi har en väldigt söt liten köttbulle! Som just nu vill gå ut på sin morgon promenad! Men vänta han ligger och sover i din säng , han är inte direkt någon morgonhund =D

2008-10-08 @ 08:14:52
Postat av: Evelina:

haha, nej han är inte direkt någon morgonhund. Om han själv fick välja skulle han sova på min eller din kudde hela dagen lång..men icke sa nicke. Han får sova hela dagen i korgen i stället. Tills vi kommer hem från skolan. Då blir han gladaste hunden i värden när han får sin promendad :)

2008-10-08 @ 11:37:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0