when the evening comes.


Nu sitter jag framför min grå dator och har tråkigast i världen.. Jag skulle igentligen åkt till evelina och kollat på en underbar film och käkat godis tills jag fått magont och lagt mig i fosterställning, öö okej ? men när jag såg att det var 9 minus ute pallade jag inte att cykla till henne, det är en del av min tråkiga sidan av mig, men i morgon blir det tagga inför nyår! Ska på lunch men Ella. En stor fett toaste på hennrys får det bli, jag ska också hjälpa henne välja ut en röd färg till hennes hår och apropå färgning så är jag blondin igen!! Blonderade mig i morses. Nu ser jag mest ut som en hemblonderad fjortis, men lagom till nyår kommer färgen ha lagt sig och mitt hår kommer se naturligt ut igen får man hoppas.. Amandab

Kommentarer
Postat av: elin.e

jag måste fixa håret innan nyår,,,

2008-12-30 @ 08:24:35
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur ska ni se ut på nyår ? :)

2008-12-30 @ 17:38:50
Postat av: Evelina:

Anonym: Oj, jag ska nog ha en svart volangklänning med öppen rygg & ett par svarta kängor till det. Håret blir platt och sotade ögon.. Amanda vet jag dock inte..

2008-12-30 @ 18:06:28
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter assnyggt !

2008-12-30 @ 20:06:46
Postat av: Amanda

jag ska ha paljettbyxor, vanlig svart klänning och päls och skoletter och sotade ögon som evelina och högtoffs eller plattat hår vet ej inte riktigt :/

2008-12-30 @ 20:29:27
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0