European Championship, Martico cup, Slovak Republic 08.

Yes darlings i´m home! Allt har varit så obeskrivligt bra. Hela resan var en upplevelse som kommer hänga kvar resten av livet om ni fattar vad jag menar. Och till placeringen då? Tja, en fjortonde plats i grupp. Helt okej under omständigheterna. Vi är nöjda men satsar självklart på bätte placeringar om vi åker iväg nästa termin. Idag dagen efter våran sena ankomst har det dessutom varit julavlsutning med dansen. Det var lika kul som alltid. Nu dock är jag helt avtuppad. Benen värker, jag har stora sår på knäna efter att ha slängt mig på golvet ett antal gånger, jag är helt enkelt krasslig över allt. Fysiskt & psykiskt. Vad passar inte bättre än en filmkväll med familjen då. Puss på er,

Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0