coolt.



Hahallå i stugan. Statistiken på våran blogg ligger idag på 1 person. Det är alltså antaligen bara en person som kommer läsa detta inlägg, men ändå. Tyckte det var kul att uppdatera inte bara bloggen utan er också (om det nu finns några läsare alls kvar). Det känns som det har hänt så mycket sedan jag & Amanda dog här på två små blommor.
Evelina i dagsläget:
Jag är snart sjutton. 3 månader cirkus. Jag går ekonomi på gymnasiet. Jag dansar fortfarane, inklusive tävlar. Min vardag ser ut såhär: Plugga, äta, dansa, räjva lite, skvallra med polare och hängad och dega rejält med pojken min. Ett halvår med han på bilden. Känns fruktansvärt bra. Så, nu vet ni lite om mig just nu. Bara lite visserligen. Juste, en sak till.. jag vill ha jul & snö. Och det är fan kris. Tänker på det var och varannan dag.

Hejhej amanda om du läser detta. Vore kul om du också kunda dela med dig av dina livs förändringar så folk for veta liksom. Med folk menar jag då kanske typ atomer och sånt för jag tror inte detär några levande varelser som läser våran blogg fortfarande.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

FINALLY!! Som jag har längtat efter update!:D

2009-11-07 @ 19:34:09
URL: http://fellthehighbornchild.blogg.se/
Postat av: stina

Bra tjejer! Kan ni inte fortsätta göra inlägg. tråkigt att ni sutar:(

2010-02-03 @ 19:40:31
URL: http://madebys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0