Sorry


Ssså jävla surt att jag missade valborgsfirandet i går tackvare hög feber, jag antagligen fick genom Luftkonditioneringen i flygpalnet påvägen hem från Rom och apropå rom så var det sjukt roligt, vi besökte Peterskyrkan som var hur eklusiv och vacker som helst och vi lyssnade även på poven när han talade till folket (det var mäktigt), hur som helst besökte vi alla sevärdigheter som går att se rom. Föresten så lever verkligen dom flesta italienarna upp till sitt rykte...

Förlåt för dålig uppdatering men det kommer när det kommer och plus har jag ju massvis med saker jag shoppade i rom jag vill visa er så jag får försöka ta mig ork att ta kort..

Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0