Nån som sett min dator?

När jag och cykeln begav oss hem från skola idag så planerade jag dagen lite. Till slut var jag fast inställd på att idag är det dags ta tag i skolan. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att fixa en huge kopp kaffe och sätta på.. datorn? Vart faaan är min dator? Kan ni fatta att jag har panik? SO-inlämningen, engelskan och svenskan, ALLT skulle liksom vart inlämnat för minst en vecka sen. Och tänk om det är någon som typ kilat in i vårt hus och tatt min dator och sen dratt. MIN dator, som jag behöver som mest just nu. Får helt enkelt hoppas att det är mor min som snott den, vilket är högst ovanligt eftersom att hon aldrig ens rört saken någonsin förut. Aja positiva är ju att jag har en undanflykt till att inte behöva plugga nu. Istället har jag snappat åt mig syrrans macbook och sitter nu i sängen och spelar spel på facebook.
Ville bara tala ut lite om mina problem. Ciaaao!

 Evelina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0