faster elektro.




Har precis kommit ur duschen efter ett svettigt träningspass. Laddar om lite med go musik och sminkar mig. Snart ska jag, pappa och syster (och hundarna, förstås) krypa upp i soffan med lite thaimat. Men inte för en lång stund. Jag ska pallra mig ut sen också. Vad vi ska göra får vi se. Vi är spontana typer helt enkelt. Vi tar dagen som den kommer och gör endast saker som vi känner percis just nu... med andra ord planerar vi aldrig innan vad vi ska göra.. vi bara drar iväg någonstans. Nu vet ni, om det nu var någon som undra. Ha en bra kväl i alla fall. Pussar från,

Evelinaaaaa.

Kommentarer
Postat av: sara

svar: nej, vem skulle lixom? haha aa den är riktigt cool ;)

2009-03-01 @ 23:05:42
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0