dream big!



Ah men hallå i stugan! Mig har ni inte hört från ett bra tag. Prioriterar inte bloggen särskilt mycket just nu. Varen orkar eller vill. Men sjukt sugen på köpa kläder är jag iaf. På onsdag pyser mor och jag till Göteborg. Då blir det köp som ska göras som borde gjorts för ett halvår sedan minst. Förutom mitt shoppingsug mår jag almänt fint. Looovely väder!! Igår var det en skön fredag, idag blir det en grym lördag. Fan, livet leker ibland alltså.
Uppdaterar när jag orkar i fortsättningen. Ha det kalas framtills nästa gång!

Evelina.

Kommentarer
Postat av: Sara

snygging!

2009-04-26 @ 00:48:43
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kommer du leta efter och vad vill du ha i klädväg inför i vår och sommar? Vad borde man investera i?

2009-04-27 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0