Julafton,







Tja, jag bjuder på lite extra bilder eftersom det är jul. Jag har haft en helt otroligt mysig julafton med familjen och hundarna. Valpen som pryder det sista kortet är ju då en av julklapparna och också den bästa julklappen. Men min supercoola snowboard  ligger tätt efter. Jag är såååå sugen på att åka lite bräda nu!! Annars så fick jag lite småsaker, ovärt att rabbla alla. Nu ska jag fixa iordning mig lite och njuta av juldagen. Njuuuuuuta för jag älskar julen! Pussssssss,

AAAAH!  En sak till också.. God jul!

Evelina

Kommentarer
Postat av: Elina

Brädan var fan assnygg :D

Vart kommer dina snygga jeans ifrån? :)

2008-12-25 @ 14:13:48
Postat av: MathildeB

Oh vad jag gillar dig. <3

2008-12-25 @ 16:18:32
Postat av: Evelina:

Elina: Bik Bok.

MathildeB: Du är min. Min. Min. Bara MIN!

2008-12-25 @ 18:00:18
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/
Postat av: LS

sv: okej, tack så mkt! den lila är sjukt snygg! puss fina ni!

2008-12-25 @ 20:01:11
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se/
Postat av: vilma

åh, du är så enormt vacker evelina! dina ögon knäcker. & dessutom har du en garderob att döda för!

FINASTE! :D

2008-12-26 @ 16:01:08
Postat av: Evelina:

Åh sötaste Vilma! Du anar inte hur glad jag blir, även fast det inte går för mig att vara finast eftersom DU är det. Puss på DIG. DIG. DIG. :)<3

2008-12-27 @ 12:28:27
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0