they say i´m small, i think you´re tall, just say it so.



Blev supersugen på att köpa julklappar nu. Vara sådär nöjd när man precis köpt en julklapp som man vet personen kommer bli överlycklig av. Jag ska faktiskt åka till Göteborg på söndag. Det var ett helt millenium sedan..typ. Jag har ju inte haft tid. Men nu har jag all tid i världen(om man bortser alla tiotusen prov och inlämningar som ligger framför mig dom två närmsta veckorna). Hade tänkt att köpa lite kläder till mig själv också. DET var ett millenium sedan. Bokstavligen. Jag har inga kläder. Jag vandrar runt i kläder som är fula & gamla som gatan nu förtiden. Jag har nästan slutat bry mig. Usch & fy. Ändring på det, ska det bli! Nu ska jag kolla på julkalendern och sen plugga.

E.


Kommentarer
Postat av: elin

snygg bild! Och kul med julhandel :)

2008-12-08 @ 19:35:22
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Erica H

Jag älskar din överskrift !!!!!

2008-12-08 @ 21:07:02
Postat av: Evelina:

JAG meeeed!! Love it!!

2008-12-08 @ 21:31:51
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0