En liten hälsning ifrån fjällen,



Hur har era första dagar i skolan varit? Haha, dötråkiga antar jag. Jag själv har det helt otroligt bra. Alltid lika kul att komma ut i backen. Just nu sitter jag på hotellrummet. Har precis kommit upp från ett bubbelbad och dagdrömmer lite medan jag kikar ut genom fönstret och ser på medan folk flyger över Sveriges största Big Air Bag. Juste Big Air Bag.
Bus kul!  Tänk er ett stort hopp i backen fast istället för att landa på marken landar man på en enoooorm kudde. Med andra ord: Ingen risk för skada. Perfekt ju! Och det är helt fantastiskt att man har backen direkt utanför fönstret också. Nej, nu måste jag kila i ett par kläder. Buffé på resturangen väntar. Ciao!

E.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lyckost! det där med bubbelpool lät inte helt fel

2009-01-09 @ 19:56:41
URL: http://fussdoll.blogg.se/
Postat av: elin.e

vilken bild!!!

2009-01-09 @ 23:12:34
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0