alma.alma.alma.



Alma får banne mig ta och sluta vara så sjukt snygg!!

Häärligt! Äntligen ska jag åka till Göteborg och storshoppa. Om jag hittar något förstås. Skor framförallt. Det är liksom lite Hej kom och hjälp mig varning över min skohylla just nu. Frågan är bara vad jag ska köpa för skor. Vill ha något annorlunda som ingen annan har. Kängor, kanske med klack? Något MC-inspirerat. Ska försöka hitta en riktigt fräsh jacka också. Päls är ju galet snyggt. En mysig kofta står högt på listan också. Hoppas att mami vill följa med mig. Då får man alltid dubbelt så mycket köpt. Jag mååste ha kläder liksom!!(hur bortskämt det än låter) Nu är min franska lektion slut. Perfekt! Puss,

evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0