dancing.with.tears.in.my.eyes.


Inget ord som helst i världen kan beskriva hur lycklig jag är just nu. Inget kan få mig på sämre humör. Inget! Wihooo. Det handlar ju om dans förstås. Helt ointressant tycker ni säkert, så jag ska inte börja med en lång text om hur glad jag är för att danstävlingen gick susen igår o.s.v. hihi, nej nu ska jag föröska uppdatera lite mer kanske. Om jag har något att skirva om förstås. Ibland är det liksom helt tomt bara. Förövrigt kan jag säga att när jag kom hem igår kväll var jag var sjukt trött & sjukt hungrig efter en hel dags dansande med endast en halv fralla och litervis med vatten i magen. Det fick helt enkelt bli en massa mat & sedan bumbs i säng vid 10. Har sovit från 10 tills nu.Snacka om att jag är pigg som en ärta. Nu ska jag äta en huge brunch framför teven se på lite serier och vara allmänt lycklig. Pusspuss,

Evelina.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du var så duktig gumman>3

2008-10-19 @ 18:03:40
Postat av: Evelina:

tihihi, danke :)

2008-10-19 @ 18:06:44
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/
Postat av: Mathilde K

Du var så söt när du stod och grät igår högst upp på pallen gumman! you really deserve it baby!!

2008-10-19 @ 21:40:23
URL: http://mathildemathilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0