back in the old days.






tre prov, två inlämningar, två läxor + en massa dansträning. ni anar inte hur skönt det är med helg. eller jo, det gör ni nog förresten.
kikar i gamla album & dricker kaffe. hittar en hel del roliga kort, synd bara att jag inte kan visa alla men här är i alla fall mina favoritbilder. hur gammal kan jag ha vart här? Två år kanske? jag tycker dom är väldigt fina i vilket fall som helst. helt oredigerade på alla sätt. bara en massa höst. höst.  höst.. på skogshyddan & villa giacomina. ett av dom finaste ställena här i stan. gillar min mössa också. och mammas jacka.
hur som helst, har just ätit äpple&kanel paj. nu ska jag fördjupa mig i våra fotoalbum igen. trevlig fredag hörrni,

Eviiie.

Kommentarer
Postat av: elin

sjukt söta bilder!

2008-10-10 @ 15:13:32
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Evelina:

tack söta du.

2008-10-11 @ 16:14:23
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0