hey.girl! you.look.absolutely.amazing!



eftersom att jag "råka" försova mig till min enda lektion på dagen tänkte jag bara säga att det är fredag och jag är ledig. amanda var inne på det där med Paris i inlägget innan och jag kom just på att jag ska ju också till Paris. i vår. med våran franskagrupp. och i jul kanske jag & familjen ska ta en långweekend i Norge med skidåkning. i februari sedan är det Borneo som gäller. i två hela veckor. apropå två veckor så åker jag till EM i slovakien om två veckor. och lägg till en vecka så får du den tiden jag ska spendera med några av mina närmsta vänner i England i sommar. fatta att jag är lycklig över hur mycket jag ska resa nu framöver. är helt förälskad i tanken!! näh, nu ska jag sluta överösa er med en massa glädjesprudlande res-snack. idag är det träning, fika & mys med dansgruppen som gäller. Puss för fredag!

Evelina.

Kommentarer
Postat av: charlotte

Hoppas vi kommer iväg till Norge till julafton, det skulle vara så mysigt! Snart dags att ladda upp stort inför Malaysia resan Linus!! wiiiie// xoxo Scharlett

2008-11-24 @ 20:14:24
Postat av: Evelina:

yeeeeey, det hoppas jag med och det är nog verkligen dags att börja tagga inför Borneo nu. Wohoh, expedition robinson, here we come!! ;) Bye sis <3

2008-11-25 @ 18:54:13
URL: http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0