Oooops!

Oj. Såg att jag & Amanda har blivit taggade av Matilda för ett tag sen... vafan bättre sent än aldrig!


1. mention the person who tagged you.
2. answer the list.
3. tag 5 other blogs and notify them with a comment.

Matilda taggade oss som sagt.

dagens vill ha: Jullov.
klädsel: tro det eller ej men pyjamas all day long för min del.
frisyr: rufsigt & utsläppt-resultat av natten och gårkvällens ståhej
låt: Jag har nämnt den tidigare och den spelas fortfarande 24/7. True Colors.
planer: kolla på Gossip Girl nu om 10 min & senare Wallander.
måste: plugga. Matte A prov på onsdag. Buä!
bästa: tomtegröten till Wallander ikväll.
roligaste: Julkalendern.
dummaste: hela kvällen igår var dum.
misslyckande:  mitt glas mjölk imorse som bestämde sig för att vara utanför glaset istället för i. det blev blött.
saknad: morfar.
drog: skumtomtar.
köp: en tröja & klänning igår. idag inget.
humör: förfärligt dåligt imorse.. men det börjar bli lite bättre, särskilt nu när jag vet att Gossip Girl börjar om 1 min. AH, måste rusa!

Jag taggar alla som vill.

Evelina.

Dagens vill ha:
samma som Evelina jullov!
Klädsel: Svarta jeans, stickad tröja, dö tråkigt.
Frisyr: Hög tofs.
Låt: Dance Dance Dance med Lykke Li.
Planer: Gå till skolan.
måste: Bli frisk.
Bästa: När man köpt något eftertraktat.
Roligaste: Samma som Evelina, Julkalendern.
Dummaste: Mitt hår.
Misslyckande: Mina muffinsar.
Saknar: Stockholm.
Köp: En pälsväst på Zara.
Humör: Sjuk.

Amanda.

Kommentarer
Postat av: Matilda

i like it. pusss.

2008-12-14 @ 20:17:43
URL: http://fussdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0