Torsdag är det alltid på torsdagar,





Spetslinne: Rut m.fl. Shorts&Bikiniöverdel: H&M Skärp: Gamalt som gatan Hatt: Bornholm Stövlar: Mammas

En lista, precis som Amanda sa. En lista på alla kläder vi behöver har vi båda skrivit. Min är liksom oändligt lång. Oräknebar. Tja, vi skulle ju ha åkt till Göteborg idag men det blev inte så. Det får bli nästa vecka istället. Hela dagen har jag istället tillbringat med syster framför tv-rutan och kollat på allt från Eva&Adam till Snowdoggs. Snowdoggs är riktgit skön faktist. Eva&Adam går ju också alltid hem. Men nu är mitt ansikte alldeles fyrkantigt. Som pappa alltid säger när jag sitter vid teven eller datan förlänge. Kan vara riktigt irriterande faktiskt när han säger så. Men jag älskar honom ändå. Nu ska jag faktiskt ut och röra på mig lite. Lite. Jycken ska få en liten kort runda runt kvarteret bara. Han kommer bli överlycklig.

//EvelinaC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0